..

Heej Alla Håller på och fixa bilder just nu! Säg till om ni vill ha hjälp med ngt :)
Ni kommer få smakprov på en bild snart hoppas ni gillar den!
Idag ska jag till stan och sen kanske till bio och kolla på FARSAN de verkar bra! FÖr den ligger 1:a före AVATAR & VAlentine´s day. Måste hinna allt detta innan jag opereras imorgon! :)



 

Hoppas ni gillar bilden om ni håller med mig SKriv en kommentar! :) Älskar er! SKriv in en kommetar i RABIHS Ellelr EDDIEs blogg! De skulle bli glada :) Och kanske en i Devins blogg oxå! / PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: Lara

Fiiiin bild och jag håller verkligen med!<333333

2010-02-25 @ 16:23:49
Postat av: Nohad

Var du i borås när Rabih och Eddie kom? :)

2010-02-26 @ 17:49:29
URL: http://nnohaaadsalame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0