FÖRLÅT!

Hej Alla!
Förlåt har inte kunnat Uppdaterar (felstavning) Bloggen! För att jag var i sjuk huset igår från kl 08:00 till 17:00.
Opererat mig, Måste gå med krykor nu! Sjukhuset va så tråkigt 2 gng så tänkte jag springa från sjukhuset! SKa berätta lite. Först så kom vi till sjukhuset så börja de och bedöva mina händer hadepå bedövning tills operation. SÅ typ 5 i 10 så gick  jag ner till neder våningen på sjukhuset för att min mosters son låg oxå på sjukhus! Vi fråga läkaren om vi fick gå ner hon ba aa jag ringer er när de e er tur för operation vi ba ok. Tills vi kom fram till min moster så ringde de! Så jag fick springa upp igen hon gav mig grejer så att jag skulle duscha sen sa hon din  operation är om 20 min. Så jag duscha och sen sprang till sängen så gick vi till operation salen. de va lång väg tills jag kom fram. De gav mig tabletter och sen fråga om jag blev snurrig? Jag ba nej hon ojj. Så de la in nålar in i mina händer eller hur man säger det. sen de gjorde fel. Så la de på andra handen den åkte in sen hon ba dian dian. kunde inte svara fick ont i huvudet- Hon la in en sladd in i sprutan de va som om hon blåste upp mitt huvud. Så jag svimma där. Sen så berätta min pappa att innan hon lägga den här grejen på din mun så hade du svimmat. så  typ operationne tog 1 timme sen så kom min mamma och pappa till uppvakning. DÄr jag låg och sov hahaa svär på allt drömmde om Rabih :) Sen så hände de något så jag vakna och ba fråga var är jag? När jag kolla fram så såg jag vanligt men när jag kolla åt sidorna så såg jag två av samma person. Sen tog de mig till mitt eget rum. De hämde glass och tabletter för smärtan. Så klokan var 12:30 när jag va i mitt rum. kl4 så frågade jag efter min läkare för att kunna gå hem. han kom inte tills kl 5, Fick  Krykor. Hade tröttnat skiit mkt. När jag opererades 1 timme efter vill e jag gå hem de lät inte mig :( Så tog min IPOD och lyssna på RABIHs låtar :) SEn fick vi komma hem nästan hela släkten kom hem till mig. Men jag sov från kl 7 till 11 vakna åt en apelsin och somna om. Aah och nu sitter jag och bloggar :) Måste draa snart men de kommer bilder senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0