Heej alla!

Heej alla ganska nervöst just nu för de är i morgon eller i över imorgon som rabih kommer tala om vinnaren! Okey jag tror inte jag skrev så braa!

Skrev så här :

Heej Rabih!
Frågan var ju varför just jag ska vinna denna tävling
Jo eller jag vet inte exakt cf just jag ska vinna denna tävling,
Men de jag vill säga är att jag älskar dig de har jag gjort sen den din audition i idol! De var för 5-6 månader sen!
De va en kväll som jag hade tråkigt så jag bestämmde mig att sätta på tv:n och kolla på Tv,
Jag satt på kanal 4 och såg att det var Idol!
Jag satt och kolla de va många som var jätte braa!
 Men sen tröttna jag
Men sen kommer de fram en kille han är säger att han steker hamburgare i en restaurang som han jobbat på i ca: 2 år!
jag visste direkt att denn killen hade något speciellt!!
Så jag stanna och vänta på att han skulle sjunga sen så vard e hans tur.
Så kommer han in och säger att han heter Rabih Jaber, tyckte att de va så sööt namn!
Sen så börja han och sjunga han sjöng så vakert att jag börja fälla tårar.
Jag brukar inte gråta men plötsligt så kom tårar! Min mamma kom in och sa vf gråter du?
 Jag bara lyssna bara på rösten den går rakt in i hjärtat! Och jag menar det här!
Men okey frågan var ju vf ska just jag vinna denna tävling?
Jag brukar inte vinna sånna här tävlingar eller jag brukar inte vinna några tävlingar alls!
Men jag vill vinna den här tävlingen jag villd e så gärna inte för att jag älskar dig.
Eller Jo jag älskar dig men för en annan sak också,
jag behöver den här tröjan! Jag ska opereras om typ 1 Vecka och 3 dagar!
Och jag är jätte rädd, för att jag har aldrig opererats! Och jag vet ju att om man har rabih vid sin sida så klarar man allting.
Men jag har inget som är så här te.x att de är rabihs!
Jag är jätte rädd att opereras och gör läkarna ett fel så kan jag kanske inte gå längre ;(
Bara jag hade tröjan innan den 22 så skulle de va den bästa gåvan!
jag skulle ha tagit på mig den eller bara hålla i den under operationen!
Så skulle jag inte vara rädd längre för då har jag ju Rabih med mig då
Vet att de finns många som skrivit jätte braa.
 Men jag vill detta så gärna!
Min vän sa idag “ Hoppas du vinner tävlingen för om du vinner så får jag en bit tråd från rabihs tröja av dig!´´ Jag ba tack men de är svårt för de finns så många braa som skriver braa saker, Och jag skriver inte alls braa. plus att jag aldrig har vunnnit sånna hära tävlingar så de blir jätte svårt..:((
Jag lovar & Svär att jag inte ljuger om Operationen, när jag operreras så kommer mamma ta kort och jag kommer sätta upp de på min blogg hoppas du kollar då!
http://WWW.diaanalskarrabiih.blogg.se

Rabih jag älskar verkligen dig och jag menar allt jag skrivit! Som någar skriver

Det finns tre underbara ord , Tolv bokstäver , Fyra vokaler , Åtta konsonanter och En vacker betydelse . Orden är : Jag älskar dig !

Hoppas du läser detta!! Jag älskar dig! / D Puss & Kram

Okey jag erkänner de va inte så  braa men jag menar verkligen allt detta! Jag menar det! jag har skrivit det direkt genom hjärtat! / D Puss & Kram Älskar er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0