Rabih Dagen!

Heej alla, Hoppas ni mår braa!
Idag så är det Rabih Dagen :9 Har haft hjärtat på kinden nu sen morgonen! Alla i skolan tillochmed lärarna ville veta vad det var för ngt! Men någraa visste redan! De va skiit skämmigt några killar från uppsala basket var där, en lärare frågade mig vf har du hjärta på kinden? min kompis svara som vanligt bara för att hon gillar Rabih! Så alla kolla på mig skiit skämmigt hon  satt och skrek i skolan!! Jag är en blyg person, och hon gjorde så att jag skämmdes ännu mer!!
Har bestämmt mig för ngt varje månad den 3:e ska jag ha ett hjärta på högra kinden :) Hoppas ni oxå har det! Ska påmminna er några dagar innan :) Vet inte vad jag sak skriva.
 Typ kanske drar till Kista Galleria imorrn! Han har signering tror jag några har sagt det :)  / D Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0