Synd!

Heej Alla Tycker verkligen synd om Rabih, Några/Någon håller på med hnm på hans blogg med namnet Anonym! De är braa att han inte tar emot sig för de finns några som gör dig så de slutar med de de håller på med! MEN Alla ni som håller på med Rabih Skriv så mkt ni vill han blir bara starkare för varje Ful kommentar ni skriver Och om ni skriver Fina & Söta så blir han dubbelt starkare!! ** Hahaa, Men nu vill jag att de ska sluta på riktigt!!

Mitt riktiga svar angående detta Går så här :


Fint skrivet, Rabih Man blir irriterande ibland när de håller på. Och nu alla bara nån skriver ( Hoppas ingen gör det) något fult bryr vi inte oss för då kommer den bara skriva ännu mer. Så nu den kommer in sen skriver något Fult! När ingen svarar imot så kommer han/hon tröttna och sen Gå iväg!! Tack Rabih För ditt Tal, Hoppas de fattat nu att du oxå är en människa som alla andra, Fast du har kommit längre än vissa andra! Hoppas du inte är arg längre! Hoppas de slutar snart! Rabih kommer Alltid Stötta dig & Älska Dig! Du har gjort mitt liv mycket ljusare Och jag kan see framåt! Du är Min Framgång! Du har lärt mig mycket om musiken, Nu vågar jag vara mig själv & Inte skämmas lika mkt som förut, Du har gjort mig Lyckligare ( Mycket**) Du delar med dig av ditt liv Och de är de som är braa med dig Jag har träffat dig nu typ 2-3 Gng! Och hoppas att jag snart ska träffa dig igen De kome bli lite svårt för att ska opereras på Måndag! Men hoppas att jag ser dig innan dess! Låt inte de hindra dig med de du gör! Ta inte åt dig utan istället så Läs va de har och säga och sen gör ett ännu bättre nummer så de blir ännu mer Avundsjuka! Jag vill att du ska Veta att jag Alltid Kommer va vid din sida Och Känn aldrig dig ensam för du vet juu att du har dina underbara Fans vid din sida! Hoppas du läser detta för de skulle betyda mycket för mig Hoppas du hare braa & Lev ditt Lyckliga Liv & Snälla Vi vill ha en skiva snart :P! Älskar dig över hela mitt hjärta & Kommer Alltid Göra Det!! / D Puss & Kram Du är vår Framgång!!

Hoppas ni förstår nu! :)


Kommentarer
Postat av: Devin.NU

Hej där :) kul att du läser min blogg,,, Nej det är inte riktiga Rabih, Han har sagt att när han skapar ngt så kommer han skriva det på ans blogg officiellt !

2010-02-16 @ 08:59:25
URL: http://devin.nu
Postat av: Devin.NU

Hahah tack dian :)

2010-02-16 @ 23:18:31
URL: http://devin.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0