What i Do!!

Heej alla hoppas ni mår bra. <33

Ska visa er hur de ser ut i våra klassrum ( På bänkarna, på borden, i böckerna, på tavlan) På mina händer :)
HÄr är det från bänken i vårt svenska klassrum :)


Här är från tavlan som vi hållde på me idag, eller vi gör de typ varje dag :)




Och det här håller vi på med på lektionerna :)







På mitt sudd!


Och så förra veckan så träffa jag ju Rabih så här stog det på mina händer:)


Ser ni armbanden? De har jag haft på mig inte ens tagit av mig de 1 enda gång::  Sen 21/11-09 De va då jag träffa Rabih för första gången :)
 
Och sen sist men inte  minst så var vi typ i förrigår i Biblioteket! Så skulle man skriva en hälsning till ngn man gillar Asso för att det är Alla hjärtans dag snart :) <33 De här gjorde vi de fanns inte en enda hjärta kvar som det inte stog Rabihs namn på ':)









Okey detta var inte det jag skulle berätta! men okey vet inte vad jag ska skriva detta är bara så ni vet vad jag gör i skolan och såå.......! / D Puss & Kram! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0