Weeeeeeeeee Fått Reda på ngt!!!



Rabih ska dansa i Kista Galleria På Torsdag!!!! :))) Bara en halv timme från mig, vill så gärna draa ditt men de finns bara ett problem!! Min pappa ska jobba tills halv 6 sååå! Ohh Blir så F**king Arg!! Har drömt om Rabih nu i typ 6 dagar i rad! Jag visste att ngt braa skulle hända sa de till min bästa vän varje dag! Och sen i går så skulle jag gå in på hans blogg!! Och då stog det!!! Rabih ska till Kistaa! Och jag kanske inte får see hnm!! Ska försöka och göra så att jag drar dit men vi får hoppas!! Ska kanske fråga min moster om de inte ska dit på torsdag! Om jag inte skämms!!
kolla i let´s dance hemsidan för några minuter sen! Och hitta tiderna om ni vill ha så här e deee... Kl 17:30 & 18:15 & 19:00 måstee see de bara!!Kommer döda mig sj ...!!!! / D Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0