Länge seen..!







Heej Alla Hoppas ni mår braa Och förstås Rabiih Oxå!!<33
Läste i Eddie och Rabis blogg att de fick ngt besked, jag tror att de kanske ska göra en duo eller ett skivkontrakt jag vet inte, vi får vänta och see. Jag tyckte Oksana Dansa Rätt Braa & Snyggt i fredags för att BARA få träna 1 dag.. Men hon dansa så braa kanske för att Rabiih tränade henne, som rabih sa, hahaah. Tyckte Rabiih gjorde ett riktigt braa jobb i Fredags. Såg oxå videon med när Eddie & Andreas pratade om Oksana & Rabihs dans.. Eddie sa typ att han dansa jätte braa och att vi skulle rösta på hnm nästa gng för då kommer Rabih ge gärnet och mitt svar är ju såklart att vi ska rösta på hnm på fredag<3 Och Andreas sa att Rabiih förtjänade en guldbiljett<3 Såklart han gör dee.. 
Ville bara säga den 21/11 va den bästa dagen i mitt liv, de va då jag träffa Rabih. Han va så sött :) Har lovat mig själv att jag ska träffa Rabih minst 2 gånger till..

F**n har inte bloggat sen i fredags innan jag fick veta att oksana skulle dansa istället för maria.
Saknat bloggningen.. Säg till om ni vill ha bilder från Rabih eller Eddie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0