£> <3

  • Heeej! alla äntligen så e prov veckan slut!! Nu ska jag börja med bloggningen igen :)
  • HAR KOMMENTERAT RABIH OCH EDDIES BLOGG, OCH DE ÄR JAG GLAD ÖVER FÖR JAG HAR TRÄFFAT SÅ UNDERBARA PERSONER!!
  • DENNA GÅNG SKA JAG HA TVÅ VIDEON OCH TVÅ BILDER, SAKNAR RABIH SKIIT MKT!!

VIDEON:


  1.


Motivering; Jag älskar verkligen denna video, Speciellt när Rabih & Eddie, Man skrattar när mans er de underbara killarna,

2.
Motivering; Jag gillar denna oxå, för på denna så tar Rabih verkligen i med Rösten Så anders Bagge kan inte säga att han inte tar i! Heeh <33

Bilder;

1.

Motivering; haha, Zååklart jag älskar dennna, han måste komma tbx te Uppsala!

2.  Motiverng; Asso bara kolla på han!!! <333 Såå Sööööt!!!!!

 Ska ha med en liten liten BONUS bild ;  :) <3 <3

I L O V E Y O U R A B I H J A B E R < 3 < 3 < 3 < 3
Y O U A R E M Y L I F E , M Y P R I N C E < 3 < 3 < 3 / D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0