Dagens GästBloggare...

Heeej Alla!!
Hoppas ni mår braa, Rabih var i Sony Music idag med Eddie, Eller han kanske är de fortfarande, vem vet :)
Saknar hnm Skiit mkt <33
Sa ju att jag skulle börja med Gästbloggning :)
Och Dagens GästBloggare är min Bästa Vän Lara :) japp så hon kanske börjar snart venne ska prata med henne snart :)

Dagens Bild & Video kommer oxå med Motivering vf jag valde den Bilden/Videon :)

Och Dagens Video ...



Motrivering: Jag älskar när Rabih Och Erika sjunger denna låt :) Lyssnar på den ungerfär 100 gng  per dag :)

Dagens Bild:



Motivering: Jag Saknar Dessa Skiit mkt :) Men mest Rabih, Zåklart!! Kolla han biter sig i Läppen Älskar Det :)))
<333333333 Miss u!!

Japp de va dee, Ses när vi sees/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0