Science!

hahaa Skiit roligt på Science idag, Vår lärare var Erik Grönwalls gamla lärare :) Hahaa, de ee skiit roligt och skojja med hnm, för han gillar inte Rabih för att han gillar Erik? Vet låter konstigt men hane som han e! Men, Så har han sagt att han ska hämta Erik Te skolan :) Och jag längtar ;)  Hahaa, Sen så bråka vi idag! För att jag skrek att Rabih var bäst och ha skrek Erik e bäst! Sen så sa vi att när Han pratat med Erik så ska vi åka te hnm, Och jag börja drömma mina drömmar :) hahaa, jag ba vi ska träffa Erik vi ska sitta i ett Café, Sen ska jag fråga Erik Får jag låna din telefon för jag ska Ringa min mamma .9 Hahha låter konstigt , Sen så ska jag ringa Rabih och säga att han ska komma till den caféterian. Sen så kommer han och han tar med sig Eddie oxå. Hahaa, Sen ska vi va där tills sent och jag Sitta bredvid Rabih. Hahaa, Sen när jag kolla bakom stog hela min klass och lyssna Hahaa alla tror jag e en idiot bara för att jag Älskar Rabih :) Hahaa bara ERIK Och mina lärare pratar med varann, så kommer vi träffa hnm på ngt sätt, Och på ngt sätt så ska jag träffa Rabih :) Sen jag ba Jag kommer säga te ERik att du hatar Rabih Och då kommer han bli arg för att han blev en jätte braa vän med Rabih under idol, Han ba neeej, Han tkr lika som jag!? Jag ba Joo Han kommr bli Arg, Sen så gick han för han blev irriterad! / D



Dagens Video:)  BÄsta Dagen i Hela mitt Liv :)))) De av så sööööta!!

Dagens Bild :) Så söööööt! 



Förlåt om jag inet bloggat Har inte kunnat men idag var det Rabih Dagen varit sååå Glad :)) /D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Asså jag älskar han sjukt mkt, och jag vet att du gör det du med <3333

2010-03-03 @ 22:33:05
URL: http://Lilapapperskorg@bdb
Postat av: victoria (oskarshamn)

MIN KOMPIS BILD OCH DET ÄR MIG HAN PRATAR MED I TELEFON :')

2010-03-08 @ 20:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0